Jak podnieść sprzedaż w hotelu?

Data dodania: 26.06.2019


Hotel to specyficzny biznes, który wymaga doświadczenia oraz racjonalnego podejścia. Zarządzanie nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Osoby, które chcą podnieść sprzedaż w obiektach tego typu muszą przestrzegać kilku określonych zasad. Dobra promocja jest podstawą wzrostu zainteresowania marką. Świetnym przykładem jest sieć Best Western. Poniżej umieszczono sprawdzone metody na wzrost sprzedaży w obiektach hotelowych. Ich wdrożenie nie wymaga specjalnej wiedzy, czy też umiejętności.

Konto w mediach społecznościowych

W dzisiejszych czasach media społecznościowe stały się potężnym narzędziem marketingowym. Właśnie dlatego tak ważne jest to, aby założyć konto hotelowe. Będziemy tam umieszczać wszelkie aktualności, a także ciekawostki na temat obiektu. Musimy znaleźć sposób na zwiększenie zainteresowania marką. Pamiętajmy, że standardowe treści reklamowe są zwykle nudne. Ważne jest to, aby wykazać się kreatywnością. Możemy stworzyć różnorodne posty, które nawiązują do branży hotelowej. Wszystko zależy od tego, jaki wizerunek chcemy wypracować.

Konto w mediach społecznościowych pomoże stworzyć nam spójny wizerunek. Nie zapominajmy, że powinno być ono aktualizowane systematycznie. Istotne jest to, aby odbiorcy o nas nie zapomnieli. Poprzez posty możemy nieco manipulować ich percepcją. Należy nagłaśniać wszelkie akcje wzbudzające pozytywne emocje np. pomoc finansową dla zwierzaków.

Błyskawiczny kontakt

Wiadomym jest, że zdecydowana większość osób oczekuje kontaktu przez internet. Jest to nie tylko wygodne, ale również szybkie. Po pierwsze powinniśmy umieścić na stronie www tzw. formularz szybkiego kontaktu. Nie wymaga on logowania się na pocztę. Istotne jest jedynie to, aby wskazać maila, na który zostanie wysłana wiadomość zwrotna.

Kontakt z potencjalnymi gośćmi może również odbywać się poprzez wyżej wspomniane media społecznościowe. Należy sprawdzać nie tylko wiadomości prywatne, ale również komentarze pod postami. Wiele osób to właśnie tam zadaje pytania lub pozostawia opinie na temat obiektu. Brak aktywności działa na niekorzyść marki. Istotne jest to, aby zachować wysoką kulturę wypowiedzi. Należy poradzić sobie z krytyką, która pojawia się w niemal każdym przypadku. Nie można oczekiwać wyłącznie pozytywnych reakcji. Ważne jest to, aby nauczyć się właściwej reakcji. Nie można usuwać niepochlebnych komentarzy, gdyż jest to nieprofesjonalne.